.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل اولین جلسه شوراي مشاوران جوان استان مازندران
اولين جلسه شوراي مشاوران جوان استان مازندران با حضور ابوطالب شفقت، استاندار مازندران در سالن اجتماعات استانداري مازندران تشكيل شد.

اولين جلسه شوراي مشاوران جوان استان مازندران با حضور ابوطالب شفقت، استاندار مازندران در سالن اجتماعات استانداري مازندران تشكيل شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, در اين كه شوراي مشاوران جوان فرمانداران و مديران كل استان حضور داشتند، در ابتداي اين جلسه شفقت، استاندار مازندران افزود: تشكيل مشاوران جوان، يكي از ابتكارات ارزنده دولت نهم در سطح كشور است كه در آينده نزديك چگونگي ساماندهي اين نهاد و ارتباط آن با مردم و نخبگان فكري استان از يك طرف و انتقال اطلاعات، نقد و بررسي و ارائه مشاوره به فرمانداران و مديران دستگاه‌‏هاي اجرايي از طرف ديگر روشن خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: دو اقدام مهم در جهت تثبيت جايگاه مشاوران جوان بايد انجام پذيرد، يكي هويت‌‏سازي و هويت بخشي است و ديگري ايجاد مقبوليت است. بنابراين انتظار من اين است كه خود شما جوانان چه از نظر تئوريك و نظري و چه از نظر عملكرد و كارايي در جهت ايجاد هويت بخشي و ايجاد مقبوليت در سطح استان اقدام كنيد.

شفقت، با تبيين چشم‌‏انداز آينده استان از مشاوران جوان فرمانداري‌‏ها و دستگاه‌‏هاي اجرايي استان خواست با اظهار نظر علمي و كارشناسي خود مديران دستگاه‌‏هاي اجرايي را در زمينه‌‏هاي متعلق توسعه استان اعم از كشاورزي، صنعت، گردشگري و بازرگاني مشاوره دهند.
همچنين غلاميان, مشاور جوان استاندار و رييس گروه مشاوران جوان استانداري مازندران، تشكيل گروه مشاوران جوان را يكي از ابتكارات مهم دولت نهم برشمرد و به تشريح اهداف، برنامه‌‏ها، ماموريت و كاركردهاي مشاوران جوان پرداخت.

وي بر اساس چشم انداز 10 سال آينده هدف از تشكيل گروه مشاوران جوان را اين‌‏گونه بيان كرد: استراتژي ما تربيت اشخاصي توانمند و داراي نقش در عرصه‌‏هاي علمي استان، راه‌‏اندازي سايت مشاوران جوان به منظور همكاري و همفكري و تبادل تجربيات از طريق اين سايت، تشكيل جلسات ماهانه، ارتباط سازنده با بخش‌‏هاي مختلف جامعه و ارتباط سيستماتيك و منظم با مديران دستگاه‌‏ها و فرمانداران از طريق گزارش‌‏هاي علمي و كارشناسي و حركت در راستاي تحقيق چشم‌‏انداز اهداف و برنامه‌‏هاي توسعه استان تاكيد كرد.

وي از تشكيل گروه مشاوران جوان به عنوان سرمايه‌‏هاي اجتماعي جهت تربيت و آموزش مديران آينده كشور تعبير كرد.
گفتني است؛ در اين جلسه مشاوران فرمانداران و مديران دستگاههاي اجرايي نيز به بيان ديدگاه‌‏ها، نقطه نظرات و طرح مسائل و مشكلات حوزه كاري خود پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.